Mehed on küll aktiivsemad ja enesekindlamad kui naised, kuid uue uuringu järgi on viimased tegelikult paremad investorid.
Tulemus põhineb SigFigi enam kui 2,5 miljoni portfelli andmetest, mille väärtus on enam kui 350 miljardit dollarit.
Uuring leidis, et naised edestasid eelmisel aastal mehi investeerimisel ligi 4,7%.
Üks erinevuse põhjus võib seisneda selles, et mehed on suure tõenäosusega aktiivsemad kauplejad ning nende portfelli käekäik võib totaalselt muutuda 1,5 korda suurema tõenäosusega kui naistel. Seega mehed võivad suurema tõenäosusega nii võita kui kaotada raha turgude muutustest. Naistel olid tasakaalustatumad tulemused. Samas on naistel tõenäoliselt väiksem positiivne tootlus.
Hoolimata sellest, et mehed kaotasid eelmisel aastal naistele keskmise tootluse põhjal, on mehed siiski enesekindlad, et nad suudavad 2015. aastal turul kasumit teenida.
Naised omavad suurema tõenäosusega Whole Foods’i ja Kraft Foods’i aktsiaid, samas kui mehed omavad suurema tõenäosusega tehnoloogiafirmade nagu Twitter ja Tesla aktsiaid.Naftafirmade aktsiad (näiteks BP, Chevron ja ConocoPhillips) on meessoost investorite hulgas populaarsemad, samuti karastusjookide tootjate (Coca-Coa ja PepsiCo) aktsiaid. Suured farmaatsiafirmad nagu Pfizer ja Merck on samas naiste seas populaarsemad.